FANDOM

Znaki krzyża.jpg

Znaki Krzyża to eksperymenty "Edenu", których umiejętności nie są zbyt silne, dlatego są uważani za bezwartościowych. Są oznaczeni ciemnym X, posiadają takie same kody kreskowe jak Yuuki i Shigure. Jednak "kody kreskowe" mają być elitą i mają cel, w przeciwieństwie do Znaków Krzyża.

FabułaEdytuj

Podczas przechodzenia przez tajne wejście do "Edenu", Ogami i jego towarzysze spotykają Znaki Krzyża, którzy starają się ich zabić, nawet poświęcając własne życie, aby udowodnić swoją wartość dla "Edenu".[1] Yuuki wyjaśnia, że są oni tacy jak on i Shigure, tak zwane "kody kreskowe", genetycznie zaprojektowani ludzie w celu stworzenia silnych zaawansowanych użytkowników. Znaki Krzyża to "kody kreskowe", które są uważane za słabe, a bycie jednym z nich jest dla "kodu kreskowego" gorsze od śmierci.

Utah z Lustra, który się pojawił chwilę później, próbował zabić ich wszystkich, ale Yuuki go powstrzymał. Ostatkiem sił, Znaki Krzyża oddają swoje moce Yuukiemu, odblokowując "Głos Życia" chłopaka i status jako "Jabłko" "Edenu".

Umiejętności / MoceEdytuj

Znaki Krzyża pokazują zdolność do absorbowania mocy. Inna grupa z nich potrafi strzelać "falą" energii z ust.

CiekawostkiEdytuj

  • Znaki Krzyża są prawdopodobnie odniesieniem do eksperymentów Klanu Mibu z wcześniejszej pracy Akimine Kamijyo, Samurai Deeper Kyo.

OdniesieniaEdytuj

  1. Code:Breaker; Rozdział 158, strona

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki