POWERS

Ta strona to wykaz wszystkich mocy "Użytkowników Specjalnych Zdolności" i "Rzadkiego Rodzaju" przedstawionych w mandze Code:Breaker. Wszystkie moce zostały wymienione w kolejności alfabetycznej.

Absolutna przestrzeńEdytuj

Umiejętności: Tworzenie lub uszczuplanie przestrzeni lub substancji wokół użytkownika. Może być używany jako forma teleportacji, aby zmienić lokalizację lub odwrotnie, by zmienić położenie wroga. Może być stosowany w celu zwiększenia ilości czasu ataków użytkownika, jak również jako ofensywa, gdy użytkownik atakuje niewielką ilością przestrzeni kierując ją w stronę przeciwnika. Ta umiejętność może spowodować obrażenia wewnętrzne lub, co gorsza, śmierć.
Użytkownicy: "Poszukiwany"

AbsorpcjaEdytuj

Umiejętności: Pozwala użytkownikowi absorbować ataki specjalne użytkowników mocy.
Użytkownicy: Znaki Krzyża

BalonEdytuj

Umiejętności:
Użytkownicy: Hiyori

CieńEdytuj

Umiejętności: Manipulowanie cieniem pozwala bronić lub atakować np. tnąc cień przeciwnika. Pozwala na tworzenie wilków, klatek z ciemności, chroniącej przestrzeni. Wydaje się także, że cienie Saechiki są zdolne do "jedzenia" mocy.
Użytkownicy: Rui Hachiouji, Saechika Hachiouji

DźwiękEdytuj

Umiejętności: Ta umiejętność pozwala na poruszanie się z prędkością dźwięku, tworzenie fal dźwiękowych do ataku. Wysokie częstotliwości fal dźwiękowych mogą utworzyć barierę obronną odpierającą ataki wroga.
Użytkownicy: Yuuki Tenpouin, Rei Ogami (tymczasowy)

ElektrycznośćEdytuj

Umiejętności: Jedną z jego bardziej znanych umiejętności używanych przez Hitomiego było kontrolowanie ludzi (pewnych części mózgu osoby) przez prąd i sterowanie ich jak marionetkami. Przy użyciu tego można kontrolować nawet zwłoki. Toki jest w stanie wytworzyć energię elektryczną z jego magnetyzmu, podobnie jak w zjawisku indukcji elektromagnetycznej przy użyciu magnesów. Wytworzona błyskawica, że może spalić człowieka na popiół w ułamku sekundy.
Użytkownicy: Hitomi, Toki Fujiwara

FalaEdytuj

Umiejętności:
Użytkownicy: Znaki Krzyża

Formy wodyEdytuj

Umiejętności: Manipulowanie wodą w jej trzech stanach, np. zamrażanie temperatury wokół, tworzenie kolców lodu w powietrzu używanych jako pociski, tworzenie wodnego miecza.
Użytkownicy: Yukihina

Giga FantomEdytuj

Umiejętności: Powiększą część ciała, by zniszczyć wszystko jednym zamachem.
Użytkownicy: Shigure

KryształEdytuj

Umiejętności: Użytkownik może przekształcić swoje ciało w kryształ lub diament. Tysięczny Człowiek użył tej mocy, by pokroić ofiarę na tysiąc kawałków.
Użytkownicy: Tysięczny Człowiek

LódEdytuj

Umiejętności: Pozwala użytkownikowi tworzyć i kontrolować lód
Użytkownicy: "Lodowaty" Houkabe

LustroEdytuj

Umiejętności: Pozwala użytkownikowi wchłonąć specjalne moce od swojego przeciwnika i uwolnić je jako własne przez pewien czas.
Użytkownicy: Utah z Lustra

MagnetyzmEdytuj

Umiejętności: Pozwala przyciągać i odpychać wszystkie metalowe obiekty, zniszczyć sprzęt elektroniczny, używać umysłu jako sonar określający pozycję wszelkich metalowych przedmiotów. Toki potrafi absorbować ziemskie pole magnetyczne, by zwiększyć swoją moc. Za pomocą geomagnetyzmu, może wykorzystać grawitacje, by przyciągnąć innych do powierzchni ziemi. Toki używa również hemu w ludzkiej krwi co pozwala mu unosić się w powietrzu.
Użytkownicy: Toki Fujiwara, Nenene Fujiwara

Manipulacja nabłonkaEdytuj

Umiejętności:
Użytkownicy: Sendou Ryuuichi

Moce "Rzadkiego Rodzaju"Edytuj

Umiejętności: Zdolność do neutralizacji innych specjalnych mocy. To także pozwala na wysysanie sił życiowych, pochodzących ze specjalnych umiejętności.
Użytkownicy: Sakura Sakurakouji, Shibuya, "Anioły"

PapierEdytuj

Umiejętności: Moc tworzenia, kontrolowania i manipulowania papierem. Potrafi zamienić innych w papier, a nawet umieścić w nich rzeczy, np. bomby. Użytkownik może także zrobić papierową kopię siebie.
Użytkownicy: Shiwon Ikurumi

Płomienie CzyśćcaEdytuj

Płomień SzatanaEdytuj

Umiejętności: Niebieski płomień, który może spalić wszystko, nie pozostawiając śladu. Płomień Szatana ma iluzoryczne możliwości. Ogami był w stanie stworzyć iluzję pokazującą "Jemu" jak płonie, a nawet wywołać w nim uczucie bólu, chociaż jego ciału nic się nie działo
Użytkownicy: Code:Emperor, Rei Ogami, Kagerō, Premier Fujiwara

BelfegorEdytuj

Umiejętności: Belfegor jest czarnym płomieniem, który pali szczególne moce, zamiast osoby. Dzięki niemu można cofnąć efekty umiejętności specjalnych.
Użytkownicy: Code:Emperor, Rei Ogami, Kagerō, Premier Fujiwara

MammonEdytuj

Umiejętności: Prawdziwą postacią Mammona są dwa różnokolorowe miecze ognia - gorący niebieski i zimny żółty płomień. Dzięki nim oddziaływanie na różnice temperatury może zmienić ciśnienie powietrza, tworząc gigantyczny huragan gorąca.
Użytkownicy: Code:Emperor, Rei Ogami, Kagerō, Premier Fujiwara

BeelzebubEdytuj

Umiejętności: Beelzebub jest achromatycznym płomieniem oczyszczającym, tak gorącym, że nie posiada koloru, może przekroczyć 1500 stopni Celsjusza. Jest płomieniem Sądu.
Użytkownicy: Code:Emperor, Rei Ogami, Premier Fujiwara

LewiatanEdytuj

Umiejętności: Srebrny płomień, który absorbuje otaczające go ciepło i gwałtownie obniżając temperaturę tworzy lód. Jego prawdziwą postacią jest smok z lodu. Symbolizującym go grzechem jest zazdrość.
Użytkownicy: Code:Emperor, Rei Ogami, Premier Fujiwara

AsmodeuszEdytuj

Umiejętności: Może uwięzić ludzi w wiecznej iluzji pożądania. Jest również w stanie stworzyć wielką eksplozję i jest szczególnie przydatny przeciwko użytkownikom dźwięku.
Użytkownicy: Code:Emperor, Rei Ogami, Kagerō (tymczasowo), Premier Fujiwara

LucyferEdytuj

Umiejętności: Obecnie nieznany. Grzechem reprezentującym jest Pycha.
Użytkownicy: Code:Emperor, Rei Ogami, Premier Fujiwara

PopiółEdytuj

Umiejętności: Pozwala na wygenerowanie dużych ilości spalonej materii, popiołu. Oprócz innych zastosowań, może on być wykorzystany do tworzenia iluzji, pułapki do przechwytywania i duszenia wrogów. Jest w stanie wchłonąć zarówno dźwięki i ogień.
Użytkownicy: Shigure

PróżniaEdytuj

Umiejętności: Pozwala użytkownikowi na generowanie niewidzialnej energii, która umożliwia mu się przebicie i zgniecenie rzeczy w pobliżu. Używa energię wiatru do wywołania huraganu, czy tornada w celu wyrządzania szkód. Może służyć również do obrony, tworzeniu tarcz i defensywnych barier.

Światło i pustka kontrolują energię próżni i są synergiczne ze sobą. Zderzenie się tych mocy wzmocniłoby obie i wyrwało spod kontroli.
Użytkownicy: Kouji

Regeneracja komórekEdytuj

Umiejętności: Jest mocą do leczenia ran przez regenerację komórek. Słabością tej zdolności jest to, że "Poszukiwany" nie mógł zregenerować swojej rany, tak długo, jak była czymś przebita.
Użytkownicy: "Poszukiwany"

Stymulacja komórekEdytuj

Umiejętności: Im bardziej ich komórki są uszkodzone, tym mocniej są stymulowane i użytkownicy stają się silniejsi. Jedynym sposobem, aby zatrzymać symulację jest zniszczenie wszystkich komórek zanim się zregenerują. Ta moc pozwala także na sklonowanie siebie.
Użytkownicy: Nieumarłe Ofiary

ŚmierćEdytuj

Umiejętności: Śmierć jest umiejętnością specjalną Zeda. Aktywna, ma zdolność emisji ciemnych "wąsów" energii z jego zwłok, które owijają swoje cele i wysysają z nich życie. Dzięki tej mocy może także zmaterializować "życie" i odebrać je.
Użytkownicy: Zed

ŚwiatłoEdytuj

Umiejętności: Zdolność manipulowania światłem pozwala na wykorzystywanie go np. w formie batów, poruszanie się z prędkością światła. Za jego pomocą można podłączyć się do gniazda telefonicznego wykorzystując je jako przekaźnik, by pobrać informacje do swojego umysłu.
Użytkownicy: Masaomi Heike

Święta krewEdytuj

Umiejętności: Święta krew Świętych Wojowników może przyjąć dowolną postać, np. łuku lub miecza.
Użytkownicy: Święci Wojownicy

TransformacjaEdytuj

Umiejętności: Pozwala na transformację każdego obiektu w broń, po wcześniejszym zaabsorbowaniu go.
Użytkownicy: Haruto

WitalnośćEdytuj

Umiejętności: Moc ta pozwala na przeniesienie "witalności" do innych osób, a także rzeczy (lalek), ożywiając je. Dzięki niej Sakurako jest w stanie przywrócić użytkownika z utraconej formy do normalnej postaci. Przenosząc "witalność" do lalek może je kontrolować i dzielić z nimi emocje.
Użytkownicy: Sakurako Sakurakouji

Witalność akupunkturyEdytuj

Umiejętności: Aoba wykonuje "akupunkturę" za pomocą uderzeń na dowolnym obiekcie lub tkance mięśniowej, niszcząc przedmiot lub wzmacniając organizm.
Użytkownicy: Aoba Takatsu

WydzielinaEdytuj

Umiejętności: Zdolność do zmiany przez jej metabolizmu substancji w truciznę i wydzielania jej przez skórę.
Użytkownicy: Lily

Wymiarowe zastąpienieEdytuj

'Umiejętności: Moc pozwala zamienić się miejscami z obiektem, który został wcześniej oznaczony. Hajime wypowiada słowo "Alfa" lub "Gamma", aby wybrać obiekt, który chce wymienić.'
Użytkownicy: Hajime Uesugi

ZapalenieEdytuj

Umiejętności: Pozwala użytkownikowi tworzyć ogień , który eksploduje.
Użytkownicy: Ryuuji Ryuuichi

ZmazanieEdytuj

Umiejętności: Pożera energię życiową i moce. Jest w stanie zabić wszystko w wokół.
Użytkownicy: Saechika Hachiouji

Zmiana czasu obiektuEdytuj

Umiejętności: Pozwala manipulować czasem. Aoba umieszcza prawą rękę na obiekcie, którego czas chce zmienić. Przy zastosowaniu na ludziach, wykazano, że może także przywrócić stany psychiczne ludzi, wraz z ich stanem fizycznym.
Użytkownicy: Aoba Takatsu

Więcej z Fandomu