FANDOM

Shiwon Ikurumi
Iku.jpg
Kanji

王生シヲン

Romaji

Ikurumi Shiwon

Charakterystyka
Płeć

Mężczyzna

Status profesjonalny
Zawód

Code:Breaker
Uczeń

Przynależność

Code:Breakers
Akademia Heisei

Umiejętność specjalna

Papier

Utracona forma

Żaba

Status personalny
Status

Aktywny

Pierwsze wystąpienie
Manga

Kod:

Galeria

Shiwon Ikurumi (王生シヲン, Ikurumi Shiwon) jest nowym Code:Breakerem wysłanym, by pokonać Ogamiego. Współpracował z Lily, ale widział w niej tylko narzędzie do wykonania zadania.

WyglądEdytuj

Ikurumi ma średniej długości, ciemne włosy, która sterczą we wszystkie strony. Nosi czarne spodnie, a pod marynarką akademii Heisei nosi białą bluzę z kapturem. Jego utraconą formą jest żaba.

OsobowośćEdytuj

Shiwon jest bardzo zarozumiały i arogancki. Jest gotów zrobić wszystko dla osiągnięcia celu, jest nawet gotów użyć i poświęcić niewinnych ludzi. Wydaje się polegać na taktyce, a gdy wszystko zawiedzie ratuje się ucieczką.

FabułaEdytuj

Po raz pierwszy pojawia się z Lily i atakuje Ogamiego w szpitalu. Oznajmia, że porwał matkę Sakury. Lily odwraca się od niego i atakuje, jednak wszystkie jej wysiłki są na nic, ponieważ zaatakowała tylko papierową lalkę papieru.

Ogami wkracza ratując Lily i rozpoczyna walkę z Ikurumim. Shiwon używa niewinnych ludzi jako tarczy, a także ukrywa bomby w ich środku, ponieważ miał informacje na temat mocy Reia i ułożył wcześniej plan, by go pokonać. Wszystkie jego taktyki jednak nie zadziałały i przegrał. Ogami spalił go, aż stracił swoją moc i wszedł utraconej formy, którą jest żaba. Następnie został przyczepiony przez Yuukiego do klucza jako breloczek.

Umiejętności / MoceEdytuj

PapierEdytuj

Shiwon ma moc tworzenia, kontrolowania i manipulowania papierem. Potrafi zamienić innych w papier, a nawet ukryć rzeczy, np. bomby, w ich obrębie.

TechnikiEdytuj

Papierowa lalka: Ikurumi potrafi stworzyć swoją kopię z papieru.

RelacjeEdytuj

LilyEdytuj

OdniesieniaEdytuj

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki