FANDOM

Shigure

Shigure

Kanji

時雨

Romaji

Shigure

Charakterystyka
Płeć

Mężczyzna

Wiek

Nieznany

Status profesjonalny
Przynależność

Code:Names
Re-Code

Umiejętność specjalna

Popiół
Giga Fantom

Utracona forma

Szczur

Status personalny
Status

Aktywny

Pierwsze wystąpienie
Manga

Kod:050

Galeria
Shigure (時雨, Shigure) jest antagonistą, członkiem Code:Names i "kretem" w Re-Code.

WyglądEdytuj

Shigure ma kudłate, białe włosy. Nad lewym okiem, zamiast polowy brwi, ma wytatuowany kod kreskowy. Nosi czarny garnitur z przebiegającym przez lewą stronę marynarki białym krzyżem.

Tracąc moc staje się szczurem, ale zachowuje kod kreskowy nad okiem.

OsobowośćEdytuj

Wypadek Makoto może wyjaśniać, dlaczego Shigure zawsze traktuje chłodno Yuukiego. Jednak nadal wydaje się nieco zaniepokojony (wyrażając rozdrażnienie), kiedy poczuł falę dźwiękową Yuukiego i był w szoku, gdy Makato poruszył wtedy palcem.

HistoriaEdytuj

W dzieciństwie był przyjacielem Makoto i Yuukiego. Shigure był zaniepokojony i martwił się o Yuukiego. Uderzył go gdy chłopak uparł się, że uratuje ludzi z wypadku. Makato został wtedy poważnie ranny, chroniąc Yuukiego od zagrożenia i zapadł w śpiączkę.[1] Shigure obwinia za to Yuukiego, stwierdzając, że jest zbyt irracjonalny.

FabułaEdytuj

Shigure pojawiając się po raz pierwszy zabija kilkoro ludzi, tnąc ich na kawałki, za przeszkodzenie w karmieniu kotów.

Zostaje zabity przez "Poszukiwanego". Jednak po "Jego" śmierci okazało się, że ciało Shigure było klonem z popiołu, co pomogło mu w zabraniu puszki Pandory.

Okazuje się, że Shigure jest również częścią Code:Names, a nie Re-Code. Co może oznaczać, że w rzeczywistości Shigure jest silniejszy niż się przypuszcza. Bierze udział w polowaniu na lewe ramie Ogamiego.

Stracił moc podczas bitwy z "Aniołami w głównej siedzibie Edenu. Z powodu jego fizycznego kontaktu z Cool Yankee, utknął w swojej utraconej formie.

Umiejętności / MoceEdytuj

PopiółEdytuj

Jego szczególna moc Popiół (灰燼, Asshu) jest w stanie wchłonąć Dźwięk Yuukiego i sprawić, że Płomień Ogamiego staje się bezużyteczny.
Gigaphantom

Druga moc Shigure

Giga FantomEdytuj

Jego drugą mocą jest Giga Fantom (巨神兵装, Giga Fantomu). Pozwala mu powiększyć część jego ciała.

TechnikiEdytuj

RelacjeEdytuj

Yuuki TenpouinEdytuj

Byli przyjaciółmi w przeszłości i mieszkali w tym samym miejscu. Shigure uważa działania Yuukiego za lekkomyślne. Pewnego razu go uderzył, ponieważ obawiał się, że Yuuki mógł zrobić sobie krzywdę.

Po tym jak Makoto zapadł w śpiączkę oddalili się od siebie. Stwierdził, że Yuuki zasługiwał na śmierć, jako pierwszy z Code:Breakers.

MakotoEdytuj

Yuuki, Shigure i Makoto bawili się razem jako dzieci. Był bardzo silnie zaprzyjaźniony z Makoto, ponieważ obwinia Yuukiego za jego obecny stan.

HiyoriEdytuj

Hiyori jest zazwyczaj przy Shigure i wspiera go we wszystkim co robi. W walce z "Aniołami" Shigure powiedział, że Hiyori powinna być ich ofiarą, ponieważ była już w swojej utraconej formie, na co dziewczyna się zgodziła. Jednak później ochronił ją.

CiekawostkiEdytuj

OdniesieniaEdytuj

  1. Code:Breaker; Rozdział 105, strona

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki