FANDOM

Shibuya

Shibuya

Kanji

渋谷

Romaji

Shibuya

Inaczej zwany

"Gówniany kot"

Charakterystyka
Płeć

Mężczyzna

Wiek

Nieznany

Wzrost

205 cm (w kostiumie)

Waga

ok 100 kg (w kostiumie)

Urodziny

27. czerwiec

Grupa krwi

0

Status profesjonalny
Zawód

Dyrektor liceum Kibou

Przynależność

Liceum Kibou

Umiejętność specjalna

Moc "Rzadkiego rodzaju"

Utracona forma

On wielkości lalki

Status personalny
Krewni

Sakura (córka)
Sakurako (była żona)

Status

Aktywny

Pierwsze wystąpienie
Manga

Rozdział 49

Galeria
Shibuya (渋谷, Shibuya) znany jako Przewodniczący Rady Studentów, jak również dyrektor Liceum Kibou. On jest "Rzadkim rodzajem" jak Sakura Sakurakouji, która okazuje się być jego córką.

Jest neutralnym charakterem w odniesieniu zarówno do Edenu i Re-Code, jednak bieżące wydarzenia zmusiły go do porzucenia tego stanu, by chronić Ogamiego i Sakurakouji przed Eden'em.

Jest byłym mężem Sakurako Sakurakouji.

WyglądEdytuj

Shibuya2

Shibuya nosi wielki kostium "Nyanmaru". Choć wygląda grubo, to tylko z jego powodu. Jest wysokim, szczupłym mężczyzną, ale jego twarz nie została pokazana, ponieważ gdy zdejmie kostium zawsze ma na głowie czapkę, która ją zakrywa.

OsobowośćEdytuj

Jest raczej dowcipną osobą, ale potrafi być także poważny. Zażartował z Ogamiego każąc mu założyć kostium owcy w zamian za specjalny płyn, co tak naprawdę nie było konieczne.

HistoriaEdytuj

FabułaEdytuj

Rui, Ogami i prawdopodobnie Heike widzieli jego prawdziwą twarz. Yukihina i przypuszczalnie Kouji są również świadomi tego, kim naprawdę jest Shibuya. Yukihina chciał powiedzieć o tym Sakurze kiedy była w szpitalu, ale został powstrzymany przez niego. Shibuya nie chce, by Sakura poznała jego prawdziwą tożsamość.

Umiejętności / MoceEdytuj

Super szybkość: Porusza się z dużą prędkością bez problemu i pomimo kostiumu. Okazuje się, że jest w stanie poruszać się szybciej niż prędkość dźwięku, ponieważ jest szybszy niż Yuuki i zauważa, że ​​staje się znacznie szybszy bez stroju "Nyanmaru".

Katana: Jest bardzo wykwalifikowanych w walce mieczem. Wiadomo, że to on trenował "Poszukiwanego" i Ogamiego w technikach miecza i uczył jak połączyć ich umiejętności z tymi technikami.

Moce "Rzadkiego rodzaju"Edytuj

RelacjeEdytuj

Sakura SakurakoujiEdytuj

Sakurako SakurakoujiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

OdniesieniaEdytuj

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki