FANDOM

Sakurako Sakurakouji
Sakurako.jpg
Kanji

桜小路桜子

Romaji

Sakurakouji Sakurako

Inaczej zwany

Amazonka

Charakterystyka
Płeć

Kobieta

Wiek

Nieznany

Grupa krwi

B

Status profesjonalny
Przynależność

Eden (założyciel)

Umiejętność specjalna

Nieznana

Utracona forma

Nieznana

Status personalny
Krewni

Sakura Sakurakouji (córka)
Shibuya (były mąż)

Status

Aktywny

Pierwsze wystąpienie
Manga

Rozdział 114

Galeria
Sakurako Sakurakouji (桜小路桜子, Sakurakouji Sakurako) jest jednym z czterech założycieli Eden'u i prawdziwą matką Sakury. Znana jako "Amazonka".

WyglądEdytuj

Sakurako ma ciemne, długie włosy do ud. Ubrana zawsze w jasną sukienkę nosi przy sobie katanę.

OsobowośćEdytuj

Jej osobowość jak i jej intencje są nadal tajemnicą. Wiadomo jednak, że naprawdę kocha swoją córkę.

HistoriaEdytuj

Około sto lat przed rozpoczęciem serii, Sakurako wraz z Heike i Code:Emperor, oraz czwartą osobą założyli organizację znaną jako "Eden". Później zakochała się i wyszła za człowieka z "Rzadkiego rodzaju", Shibuya. Urodziła dziewczynkę o imieniu Sakura Sakurakouji. Wiedli bardzo szczęśliwe życie dopóki Eden dowiedzieli się o skutkach połączenia się krwi użytkownika mocy z krwią rzadkiego rodzaju. W celu zapobiegnięciu negacji, Emperor nakazał zerwanie wszystkich relacji łączących użytkowników z rzadkim rodzajem. Sakurako była częścią takiej rodziny, więc nie chciała się z tym pogodzić i dlatego Emperor zadecydował o spaleniu wszystkich z rzadkiego rodzaju. Rozeszła się z Shibuya i zdecydowali utrzymać całkowicie neutralną pozycję jeżeli coś takiego miałby się powtórzyć. Sakurako pozostawiła Sakurę pod opieką jej krewnych.

FabułaEdytuj

Umiejętności / MoceEdytuj

Katana: Sakurako nosi długą katanę, którą jest w stanie wyeliminować zarówno "rzadki rodzaj" jak i użytkowników mocy.

WitalnośćEdytuj

Mocą Sakurako jest "Witalność", moc, która jest w stanie przenieść witalność, do lub poza prawie wszystko. Może przenieść "witalność" do innych żywych istot, aby wzmocnić ich siły witalne, a nawet może przywrócić użytkownika w utraconej formie do normalnego stanu. "Żywotność" jest zazwyczaj przenoszona przez pocałunek. Pokazano również, że Sakurako może przenieść ją do siebie, a także pozwala jej praktycznie na "jedzenie" szczególnych mocy. Co ciekawe, podczas przesyłania "witalności" do siebie, ona gryzie swój cel, a nie całuje.

Korzystając z tej możliwości, może przenieść "witalność" do nieożywionych ciał, takich jak mechaniczne lalki, i manipulować nimi do woli. Potrafi manipulować nimi na odległość, a nawet dać im rozkazy długoterminowych misji, jak w przypadku Inoichi. Ponieważ to tylko lalki, nie mogą umrzeć, a zatem można łatwo zastąpić brakujące lub zniszczone części ciała na nowe. Lalki mają również znacznie większe umiejętności fizyczne niż przeciętny człowiek. Mogą podnieść dwóch nastolatków z niewielkim wysiłkiem, a nawet trzymać pół mostu przez krótki czas, są one również bardzo szybkie. Ponieważ lalki są zasilane "witalnością" Sakurako, przenoszą na nią swoje emocje i myśli. Nie wiadomo iloma lalkami może manipulować na raz, ale zaobserwowano manipulowanie co najmniej dziewięcioma lalki jednocześnie. Lalki mogą również przenieść "witalność" dla innych, kosztem zaprzestania ich funkcjonowania (Kurako).

RelacjeEdytuj

Sakura SakurakoujiEdytuj

ShibuyaEdytuj

OdniesieniaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki