FANDOM

Ryuuji Ryuuichi
Ryuuji.png
Charakterystyka
Płeć

Mężczyzna

Wiek

Nieznany

Status profesjonalny
Przynależność

Re-Code

Numer

Nienumerowany

Umiejętność specjalna

Zapalenie

Utracona forma

Nieznana

Status personalny
Krewni

Sendou Ryuuichi (brat)

Status

Martwy

Pierwsze wystąpienie
Manga

Kod:062

Galeria

Ryuuji Ryuuichi to młodszy brat Sendou Ryuuichi i nienumerowany agent Re-Code. Został zabity przez Rui Hachiouji.

WyglądEdytuj

Ryuuji z wyglądu przypomina swojego starszego brata. Jest wysokim, bardzo umięśnionym mężczyzną. Ma jasne, dłuższe niż brat, włosy, które przykrywają jego kark. Na lewej piersi ma tatuaż.

OsobowośćEdytuj

Ryuuichi jest pewnym siebie mężczyzną, który chce zabić każdego, kto stanie mu na drodze do celu. Postanawia zemścić się na Tokim za śmierć brata, jednak wydaje się, że bardziej zależy mu na pozycji Re-Code, a zemsta jest drugorzędnym motywem.

FabułaEdytuj

Ryuuji postanowił zemścić się na Tokim za śmierć brata. Chce go zabić wysadzając butle gazu stojące w bocznej ulicy, którą chłopak przechodzi. Nie udało mu się to ponieważ, Toki i pozostali, zostają uratowani przez Rui. Ryuuichi obserwuje wszystko z dachu budynku, gdzie znajduje go Książę. Okazuje się, że oprócz zemsty chodzi mu również o zostanie Re-Code. Jest pewien, że zostanie jednym z nich, gdy zabije chłopaka, ponieważ nawet Kouji nie potrafił tego zrobić. Używając swojej mocy chce zabić Rui, ale dziewczyna ochrania się cieniem. Mężczyzna jest zaskoczony, że Zapalenie na nią nie podziałało, oraz że jest ona byłą Re-Code. Ponownie próbuje zabić Księcia, ale jego cień zostaje przecięty "Zan'ei". Ryuuichi myśli, że nic mu nie jest, jednak jego ciało rozpada się na części w tych samych miejscach co chwilę wcześniej cień.

Umiejętności / MoceEdytuj

ZapalenieEdytuj

Zapalenie (引火, Inka) jest mocą, dzięki której Ryuuichi może w każdym miejscu stworzyć niewielki płomień zapalający, który powoduje potężny wybuch.

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki