FANDOM

Oko za oko, ząb za ząb, kara śmierci za zło.

— dodatek Rui do Kodeksu Hammurabi'ego

Rui Hachiouji

Prince2.jpg

Ruianime.jpg

Kanji

八王子泪

Romaji

Hachiouji Rui

Inaczej zwany

Książę, 8 Łez, "Wytworna Boża Strażniczka", "Żelazny Mur Obronny"

Charakterystyka
Płeć

Kobieta

Wiek

Nieznany

Grupa krwi

A

Status profesjonalny
Zawód

Code:Breaker
Piosenkarka

Przynależność

Re-Code (były)
Code:Breakers

Numer

05

Umiejętność specjalna

Cień

Utracona forma

Syrena

Status personalny
Krewni

Saechika (brat)

Status

Aktywny

Pierwsze wystąpienie
Manga

Kod:60

Anime

Odcinek 6

Głosy
Seiyū

Saiga Mitsuki

Galeria

Rui Hachiouji (八王子泪, Hachiouji Rui), znana również jako "Książę" (ルイルイ王子), jest Kodem: 05 Code:Breakers. Kiedyś była nazywana "Wytworną Bożą Strażniczką" z Re-Code. Prawdopodobnie zna prawdziwą tożsamość Shibuya, przez co mężczyzna się jej obawia. Jest bardzo silna, czego dowodzi choćby to, że potrafi przywołać pozostałych do porządku.

WyglądEdytuj

Rui ma jasną skórę i krótkie jasnoniebieskie włosy z fioletowymi końcówkami (w anime są całe niebieskie). Ma niebieskie oczy, a pod prawym okiem pieprzyk.

Najczęściej nosi białą koszulkę, czarną skórzaną kurtkę i dżinsy. Gdy była członkiem Re-Code, miała długie włosy i nosiła czarny strój - golf, spodnie i długi płaszcz.

Jej alter ego (gwiazda rocka o nazwie 8 Łez) nosi białą sukienkę do kolan, czarną kurtkę, kowbojskie buty i kapelusz.

Prawdopodobnie jest w wieku Ogamiego.

Jej utraconą formą jest syrena z niebieskim ogonem.

Używając techniki "Czarującego Anioła Stróża" pasma cienia przedłużają jej włosy. Cień owija się również wokół jej klatki piersiowej i ramion.

OsobowośćEdytuj

Sprawia wrażenie zaciętej i przerażającej osoby, która nie zna litości, ale w rzeczywistości jest bardzo nieśmiała. Ilekroć się ją pochwali, czerwieni się i wali w coś głową (ściana, ludzie, etc.). Ma bardzo ciepłą i miłą osobowość. Ponadto jest bardzo opiekuńcza.

HistoriaEdytuj

Rui mieszkała z rodzicami i młodszym bratem, Saechiką   . Wszyscy członkowie tej rodziny byli użytkownikami mocy. Można przypuszczać, że każdy używał Cienia. Rodzice byli ponadto naukowcami Edenu, którzy opracowali Ciemne Strony.

Jej rodzice zginęli w wypadku spowodowanym przez Ogamiego. Zakładała, że Saechika również zginął. Rui natomiast została uratowana przez jej Ciemną Stronę. Kouji, jeden z Re-Code, znalazł ją po wypadku i zabrał z jego miejsca.

W przeszłości pracowała dla "Poszukiwanego", razem z Koujim i Yukihiną. Gdy była częścią Re-Code, znana była jako użytkownik "Cienia" i określona jako "Żelazny Mur Obronny" lub "Wytworna Boża Strażniczka".

Rekrutowała Hiyori.

FabułaEdytuj

Po raz pierwszy pojawia się w rozdziale 60, łowiąc wędką skradzioną torebkę, która należała do Sakury. Złodzieja obezwładniła uderzeniem głową.

Umiejętności / MoceEdytuj

Siła: Rui posiadają fenomenalną siłę jak na kogoś jej budowy i w jej wieku. Pozostaje niewzruszona, zarówno gdy uderza głową innych Code:Breakers, ale i gdy uderza nią obiekty (np. metalowe, drewniane, itd.), co robi w momentach zawstydzenia.

CieńEdytuj

Rui.gif
Rui używa mocy Cienia. Mimo że jest Code:Breaker'em 05, to jej moce są na bardzo wysokim poziomie. Jej zdolność do manipulowania Cieniem pozwala jej zarówno bronić, jak i atakować np. tnąc cień przeciwnika kosą. Chroni się w czarnej przestrzeni, która jest wykonana z cienia.
Shadow.gif

W anime użyła swojej mocy do stworzenia skrzydeł (kształtem przypominających skrzydła nietoperza), dzięki czemu mogła latać.

TechnikiEdytuj

Shaei (Cień odpierający ataki): Stosowany w celu ochrony, tworząc obszar cienia wokół siebie lub innymi.

Zan-ei (Cień tnący): Wykorzystywany do atakowania przez cięcie innych cieni. "Cień" i "istota" są niczym wzajemne odbicia. Zatem gdy "cień" zostaje cięty to "istota" również. Oznacza to więc, że szkody wyrządzone cieniowi danej osoby stają się realne.

Cesarzowa Paradoksu: Najlepsza technika Rui przed wprowadzeniem Ciemnej Strony, która łączy cień z własnym ciałem. To pozwala jej wchłonąć wiele ataków, w dalszym ciągu manipulować cieniem i atakować uformowanymi mrocznymi mackami. W tej postaci jej cienie pożerają wszystko, co wejdzie z nimi w kontakt, w tym rzeczy bez cienia. Wadą tej techniki jest to, że cień prędzej czy później zaatakuje również ją, ponieważ nie potrafi go prawidłowo kontrolować.

Ciemna Strona: Użytkownicy Cienia posiadają swoją Ciemną Stronę ukrytą w głębi ich podświadomości. Okazuje się, że Ciemne Strony Rui oraz Saechiki w rzeczywistości są genami dwóch osób, które zostały uznane za najsilniejszych użytkowników Cienia. Ich zadaniem miało być pokonanie hybrydy, Ogamiego Reia. Zazwyczaj Ciemna Strona umacnia się poprzez kontakt z negatywnymi uczuciami użytkownika. W przypadku Rui jej czyste uczucia i determinacja stają się "światłem", które sprawia, że ​​"cień" staje się głębszy, a jej Ciemna Strona faktycznie staje się silniejsza dzięki pozytywnym uczuciom. Podczas korzystania z tej techniki, oczy Rui zakryte są chustą, a w kolejnej formie ma strój, który wygląda, jakby pochodził z lat pięćdziesiątych. Wówczas jej dodatkowe wyposażenie stanowią cztery kosy.

Strona Śmierci: To imię kosy, która jest zmaterializowaną Ciemną Stroną Rui. W tej formie ma kapelusz z różami, czarną spódnicę i czarny płaszcz, a przy ostrzu kosy są róże. Jest to pełna postać "Wytwornej Bożej Strażniczki". Dzięki niej była w stanie zniszczyć Ciemną Stronę Saechiki.

Czarujący Anioł Stróż: Ciało Rui jest chronione przez Ciemną Stronę i otoczone cieniem. Dzięki temu Płomień Mammona nie był w stanie wyrządzić jej żadnej krzywdy.

RelacjeEdytuj

Rei OgamiEdytuj

Pomimo że zgodnie z zamysłem Rui powinna zabić hybrydę, którą jest Ogami, dziewczyna nie jest w stanie tego zrobić. Darzy chłopaka sympatią, co wcale nie oznacza, że jest przez to bezkrytyczna względem niego. Wytrwale upiera się przy swoich racjach odnośnie do planu zabrania lewego ramienia Ogamiego i deklaruje, że będzie go bronić.

Tenpouin YuukiEdytuj

Rui zdaje sobie sprawę z infantylności Yuukiego, przez co troszczy się o niego w sposób szczególny. Można to zauważyć m.in. kiedy Tenpouin w nieco niekonwencjonalny sposób "wstaje" i oznajmia, że szumi mu w uszach. Rui, niewiele się nad tym zastanawiając, rozwiązuje problem. Mówiąc kolokwialnie, jest dla niego niczym troskliwa starsza siostra, która pilnuje, żeby nie zrobił nic głupiego.

Fujiwara TokiEdytuj

Troska jest poniekąd wpisana w naturę i przeznaczenie Rui, przez co udziela się również Tokiemu. Niejednokrotnie umiera ze strachu przez jego lekkomyślność, co w niewybredny sposób mu zresztą oznajmia. Apeluje do niego o większą ostrożność (bez skutku), ale szanuje jego cele oraz zamierzenia.

Masaomi HeikeEdytuj

Rui przyznała, że dość ciężko jest do niego dotrzeć, nie wspominając już nawet o zrozumieniu go. Docenia to, że w pewnej chwili postanowił ochronić Code:Breakerów, choć potrafi również wściekać się, kiedy Masaomi zaczyna swoje gierki.

Sakurakouji SakuraEdytuj

Rui docenia jej przesadne poczucie troski o wszystkich i wszystko wokół, lecz widzi także, że jej postępowanie jest niekiedy zbyt infantylne i może przynieść zgubne dla całej grupy konsekwencje. Nigdy nie okazuje jej jednak, że ma do niej o to jakikolwiek żal i niczego jej nie zarzuca - wręcz przeciwnie, można nawet śmiało zaryzykować stwierdzenie, że w głębi duszy to popiera. Innymi słowy - Rui lubi Sakurę. 

YukihinaEdytuj

Jako że znają się już bardzo długo, Rui jest z nim związana w szczególny sposób. Martwi się o niego oraz jego rywalizację z Heike (wie, że jej skutki mogłyby być dla Yukihiny bardzo skrajne, bo Masaomi jest niebezpiecznym przeciwnikiem).

KoujiEdytuj

Rui pała do niego wdzięcznością za nazwanie jej "kompanem" oraz wszystko, co dla niej zrobił. Można by przypisać łączącą ich relację zarówno do tych z gatunku "uczeń-mistrz", jak i "siostra-brat".

CiekawostkiEdytuj

  • "Rui" oznacza "łzy". Kiedy zapytała rodziców, dlaczego dostała takie smutne imię, odpowiedzieli jej, iż mają nadzieję, że gdy dorośnie, będzie wrażliwą osobą, która będzie płakać dla innych, nawet w rozpaczliwej sytuacji.
  • "Ouji" pochodzące z końcówki nazwiska "Hachiouji", oznacza "Książę" w języku japońskim. Dlatego nazywana jest przez innych "Ouji" lub "Książę" w skrócie.
    Rui drunk.jpg

    Szczęśliwa "pijana" Rui.

  • Staje się bardzo radosna, gdy jest "pijana", co pokazano w rozdziale specjalnym.
  • W rozdziale 149, kiedy Rui wykorzystuje moc jej Ciemnej Strony, cień w formie chustki owija jej oczy i włosy. Prawdopodobnie jest to nawiązanie do wcześniejszej pracy Kamijyo Akimine, "Samurai Deeper Kyo", gdzie postać o imieniu Yuan ma taką samą czarną przepaskę na oczach.

OdniesieniaEdytuj

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki