FANDOM

Witamy i zapraszamy do Code:Breaker Wiki. Istnieje bardzo niewiele zasad, które mają zastosowanie we wszystkich Wiki. Te można znaleźć na Centrum Społeczności w ich kategorii Polityka.
Fujiwara Toki.png

W uzupełnieniu do tych zasad, są zasady i wytyczne, które zostały opracowane, by przy tworzeniu kompleksowej bazy danych o wszystkim w świecie Code:Breaker stworzyć również przyjazne i przyjemne środowisko.

Prosimy o przestrzeganie tych zasad podczas edycji. Zasady dotyczą wszystkich edytorów.

  • Szanuj innych edytorów.
  • Nie używaj wulgarnego słownictwa, nie wstawiaj wulgarnych zdjęć, filmów, linków. Takie treści i pliki zostaną usunięte, bez dyskusji.
  • Nie zamieszczaj treści nie związanych z tematyką Code:Breaker. Zależy nam, żeby nie znajdowały się na niej informacje fałszywe.
  • Nie dewastuj aktualnych artykułów. Jeśli zauważysz zniszczoną stroną, napraw ją.
  • Nie twórz zbędnych artykułów. Jeżeli widzisz jeden, skontaktuj się z administratorem.
  • Jeśli ty i inny użytkownik nie może się zgodzić w pewnym punkcie, porozmawiajcie na stronie dyskusji tego artykułu. Jeżeli wojna edycja trwa, istnieje duża szansa, że strona zostanie zabezpieczona.
  • Licencja zezwala na tłumaczenie artykułów, treści z innych serwisów Wiki. Jednak pamiętaj o podaniu autora (położenia) oryginalnego tekstu.

Łamanie zasad jest karane!! Za nieprzestrzeganie zasad i wszelkie inne czynności, które szkodzą tej wiki otrzymasz ostrzeżenie, lub twoje konto zostanie zablokowane.

Dany użytkownik zawsze zostanie powiadamiany o zablokowaniu konta. Nie martw się, każdy zakaz może być zniesiony. Jeśli uważasz, że zostałeś niesłusznie zablokowany, lub zrozumiałeś swój błąd, zostaw wiadomość na tablicy admina, a udzieli wyjaśnienie przyczyn kary lub da ci kolejna szanse.

Czas trwania kary zależy od ilości szkód. Mogą to być godziny, dni, tygodnie lub nawet lata.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki