FANDOM

Nenene Fujiwara

Nenene2

Nenene

Kanji

藤原寧々音

Romaji

Fujiwara Nenene

Charakterystyka
Płeć

Kobieta

Wiek

17

Wzrost

155 cm

Waga

42 kg

Urodziny

26 marzec

Grupa krwi

AB

Status profesjonalny
Zawód

Uczennica Kibou

Przynależność

Ex-Code:Breakers
Liceum Kibou

Numer

04 (były)

Umiejętność specjalna

Magnetyzm

Utracona forma

Prawdopodobnie jej obecny stan

Status personalny
Krewni

Toki Fujiwara (przybrany brat)
Premier Fujiwara (przybrany ojciec)

Status

Aktywny

Pierwsze wystąpienie
Manga

Rozdział 7

Anime

Odcinek 3

Głosy
Seiyū

Yukana

Galeria
Nenene Fujiwara (藤原寧々音, Fujiwara Nenene) jest byłym Kodem:04. Oddała "życie" żeby uratować swojego brata Tokiego. Przez swoje poświęcenie straciła pamięć i go nie pamięta.

WyglądEdytuj

Nenene wygląda jak bliźniaczka Tokiego z powodu jego genów, które zostały jej przekazane razem z jego mocą. Eksperyment opierał się na wymianie między nimi części ciała. W tym przypadku było to oko, dlatego oboje mieli heterochromie. U Nenene różne kolory tęczówek nie zawsze są widoczne, ponieważ ukrywa to za okularami.

Jest starsza od brata, pomimo że wygląda i zachowuje się jakby była młodsza. Można przypuszczać, że obecna Nenene to jej utracona forma, ponieważ podobnie jak "Poszukiwany" wróciła do prawdziwego "ja" po otworzeniu puszki Pandory.

OsobowośćEdytuj

Nenene jest przedstawiana jako ktoś, kto jest tak dziecinny i naiwny, że wydaje się mieć 10 lat, prawdopodobnie z powodu jej utraty mocy i wspomnień. Jest bardzo miła i uprzejma dla wszystkich. Chce, żeby Ci których spotyka i którzy są obok niej, zwłaszcza Toki, byli szczęśliwy i bezpieczni.

Po odzyskaniu tymczasowo mocy dzięki puszce Pandory, jest oziębła w stosunku do każdego, nawet brata. Jednak karci Heike za krytykowanie Tokiego.

HistoriaEdytuj

Nenene, która tak na prawdę nie jest rodzoną siostrą Tokiego, została wybrana do eksperymentu przyjęcia mocy magnetyzmu spośród dzieci nazywanych "Jabłkami Edenu". Pomimo swojej wyjątkowości nie mogła przyjąć mocy bez specjalnego połączenia, czy więzów krwi, dlatego cześć ciała (oko), jej i Tokiego, została wymieniona. Dzięki temu Nenene pozyskała geny (Code:Rich) użytkownika mocy i moc magnetyzmu.

Exchange

Zamiana oka

Magnetyzm Nenene był na wysokim poziomie, ku uciesze i akceptacji ojca, w przeciwieństwie do Tokiego, który nie posiadał wtedy żadnych specjalnych umiejętności. Gdy jej brat chciał z tego powodu uciec z domu, Nenene przekazała mu połowę swojej mocy.[1] Dzięki temu zatrzymała Tokiego. Heike wspomina Tokiemu, że Nenene robiąc to oddała mu połowę swojego życia, tym samym znacząco obniżając przyszłe wskaźniki sukcesu misji.

Nenene jest Ex-Code:Breaker, zamknięta w swojej utraconej formie po starciu z człowiekiem z blizną. Nie zaobserwowano jej dodatku do kodeksu Hammurabiego.

FabułaEdytuj

Umiejętności / MoceEdytuj

Nenene's metal dragon

Metalowy Smok Nenene

MagnetyzmEdytuj

Mocą Nenene jest Magnetyzm. Zanim zrezygnowała z połowy mocy dla Tokiego był na wysokim poziomie.

TechnikiEdytuj

Koutetsu No Ryuu (Metalowy Smok): Tworzy kształt z metalu przypominający smoka.

RelacjeEdytuj

Toki FujiwaraEdytuj

Premier FujiwaraEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Zanim "prawdziwa" Nenene została ujawniona, miała w zwyczaju chwytanie i rozmawianie z piersiami Sakury. Nazywała je Hii-tan i Mii-tan.
  • Nenene wydaje się być blisko z Heike, często jest z nim gdy pije herbatę.
  • Chociaż może być to przypadkowe, wydaje się, że ma świadomość tego, co dzieje się wokół niej.

OdniesieniaEdytuj

  1. Code:Breaker; Rozdział 74, strona

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki