FANDOM

Lily
Lily
Kanji

リリィ

Romaji

Riri

Charakterystyka
Płeć

Kobieta

Status profesjonalny
Przynależność

Re-Code

Numer

Brak

Umiejętność specjalna

Wydzielina

Utracona forma

Motyl

Status personalny
Status

Aktywny

Pierwsze wystąpienie
Manga

Kod:

Galeria

Lily (リリィ, Riri) jest młodą, bezduszną kobietą, która nie okazywała zainteresowania ludzkim życiem. Po tym jak została uratowana przez Sakurę przed Sendou, pokazuje, że ma również dobrą stronę i używa swoich mocy, by wyleczyć otrutych ludzi.

WyglądEdytuj

Lily nosi skąpe i obcisłe ubrania, zazwyczaj inspirowane azjatycką modą. Ma tendencję do noszenia innych ubrań pod nimi, ponieważ nie boi się zrzucania ich w walce. Ma blond włosy uczesane w dwa koki po bokach i spuszczonymi pasemkami przy twarzy.

OsobowośćEdytuj

Lily często mówi w formie trzeciej osoby. Mimo, że na początku okazuje się osobą z zimną krwią, jednak kiedy wraca próbuje pomóc Sakurze. Odwdzięcza się za życzliwość dziewczyny ratując jej matkę i atakując nowego Code:Breakera.

Ma również bardzo zabawną osobowość, często flirtuje z Reiem.

HistoriaEdytuj

Jako dziecko cierpiała przez ludzi ze względu na jej moce, nawet własnych rodziców, którzy wylali na nią wybielacz. Ma trwałe blizny na skórze, ukryte przez jej zdolność wydzielania.

FabułaEdytuj

Lily pojawia się z Yukihiną i Sendou członek Re-Code. Później, razem z najemnikami, próbuje zabić Ogamiego w kawiarni. Jednak Rei zabija wszystkich najemników, ale Lily ucieka, pozostawiając za sobą ubranie i wysadzając kawiarnię.

Kiedy idzie ulicą, Ogami ją dogania i wykorzystuje swoje płomienie, by odeprzeć eksplozję, ale wydzielający się trujący gaz paraliżuje go. Yukihina mówi Lily, żeby się pospieszyła, więc ona decyduje się stopić lewe ramię Ogamiego, aby uniemożliwić mu korzystanie z niebieskiego płomienia. Przerywa jej w tym Sakura, dlatego Lily postanawia zabić oboje. Yuuki ratuje ich pokonując dziewczynę, po czym Yukihina, ją obezwładnia i zabiera ją ze sobą do bazy Re-Code.

Lily zostaje pokonana przez Yuukiego w rewanżu i prawie została zabita przez Sendou, ale ratuje ją Sakura, pokazując jej życzliwość i przekonując, by wykorzystała swoją moc do wyleczenia otrutych ludzi.

Zostaje zabrana przez "Eden" jako przestępca, ale nie zabijają jej, ponieważ jej śmierć mogłaby wywołać wydzielenie się trucizny z jej skóry. Zaczyna pracować dla "Edenu" i bierze udział w "polowaniu" na rękę Imperatora, pracując z nowym Code:Breakerem, Shiwonem Ikurumim. "Eden" zwiększa również jej szczególną moc. To pozwala jej uwolnić truciznę w nowej formie, która może nawet pokonać niebieski płomień Reia.

Jednak odsłania swoje prawdziwe oblicze i pokazuje, że się zmieniła. Lily atakuje Ikurumiego i ratuje matkę Sakury. Okazuje nawet dobroć i współczucie, co sprawia że Ogami ochrania ją przed atakiem Shiwona.

Umiejętności / MoceEdytuj

Lily wydaje się mieć pewne umiejętności walki wręcz i imponują siłę fizyczną, na tyle, aby Ogami zaczął pluć krwią przez jeden z jej ciosów.

WydzielinaEdytuj

Wydzielina (分泌, Bunpitsu) jest mocą tworzącą substancje poprzez metabolizm, a następnie wydzielającą je przez skórę. Lily może wykorzystywać to do tworzenia zarówno cieczy i gazów. Jest to bardzo wszechstronna moc, która może również tworzyć alkaliczne trucizny, które paraliżują innym poprzez kontakt i stężone kwasy, które mogą stopić większość przedmiotów, trujące gazy zaburzają poczucie równowagi jej przeciwnika, a nawet ukryć rany dzięki wydzielinie. Po dołączeniu do "Edenu", moc Lily została wzmocniona i zyskała możliwość manipulowania ozonem. Dzięki produkcji ozonu, jest w stanie sprawić, by ogień palił się szybciej, co może doprowadzić do wybuchu i utleniania wszystkiego z czym ma kontakt.

TechnikiEdytuj

Rozprowadzanie ozonu trucizny: Podczas gdy jest w bliskim kontakcie ze swoim przeciwnikiem, Lily uwalnia dużą ilość ozonu z jej ciała, który utlenia i niszczy jego ciało.

RelacjeEdytuj

Rei OgamiEdytuj

OdniesieniaEdytuj

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki