FANDOM

Święci Wojownicy
Toto.jpg
Kanji

聖人の戦闘機

Romaji

Seijin no Sentōki

Charakterystyka
Płeć

Kobiety

Wiek

Nieznany

Status profesjonalny
Przynależność

Code:Names

Umiejętność specjalna

Święta krew

Utracona forma

Nieznana

Status personalny
Status

Aktywni

Pierwsze wystąpienie
Manga

Kod:117

Galeria

Święci Wojownicy (聖人の戦闘機, Seijin no Sentōki) to piątka podwładnych Aoby i użytkownicy mocy, którzy uczęszczają do akademii Heisei, oraz są członkami rady uczniowskiej.

WyglądEdytuj

Wszyscy noszą męskie mundurki Akademii Heisei, dlatego początkowo wydaje się, że są piątką mężczyzn. Okazuje się, że tak naprawdę są kobietami.

OsobowośćEdytuj

Są bardzo oddani Aobie i "Edenowi". Uważają organizację za jedyną sprawiedliwość, a każdego jej wroga za zło, które trzeba zniszczyć. Za pewnością siebie i wiarą w "Eden" kryją się wrażliwe i wstydliwe dziewczyny.

FabułaEdytuj

Święci Wojownicy pojawiają się wraz z Aobą, gdy ta przychodzi zabić Reia. Mają za zadanie pokonać Koujiego. Rozcinają swoją skórę i używają swojej krwi do ataku, oraz tworząc z niej bronie. Po tym atakują mężczyznę z każdej strony i chociaż myślą, że udało im się pokonać przeciwnika, to Kouji wychodzi z tego bez szwanku. Dociera do nich, że mężczyzna jest znacznie silniejszy niż myślały.[1] Święci Wojownicy nie poddają się i próbują swojej ostatecznej techniki, ale Kouji ją przerywa. Po przejściu jego ataku cieszą się, że nie mają ran i uważają, że mężczyzna chybił. Okazuje się jednak, że pociął ich ubrania. Zawstydzone dziewczyny zakrywają swoje ciała, ale jedna z nich nie traci odwagi. Po wysłuchaniu Koujiego wszystkie znikają.[2]

Umiejętności / MoceEdytuj

Święta krewEdytuj

Święta krew to umiejętność, którą posiadają wszyscy Święci Wojownicy. Dzięki tej mocy są w stanie wykorzystać swoją krew jako ostrza, oraz stworzyć z niej broń. Ich krew może przybrać każdą formę. Jest to bardzo silna moc, jak zauważa Rui.[3]

TechnikiEdytuj

Taniec świętej krwi: Święci Wojownicy przy pomocy stworzonej z krwi broni atakują przeciwnika z każdej strony.[4]

RelacjeEdytuj

Aoba TakatsuEdytuj

Święci Wojownicy nazywają Aobę swoją "panią" i są gotowi wykonać jej każdy rozkaz. Są jej równie oddani jak "Edenowi".

OdniesieniaEdytuj

  1. Code:Breaker; Rozdział 117, strona 13
  2. Code:Breaker; Rozdział 117, strona 19
  3. Code:Breaker; Rozdział 117, strona 9
  4. Code:Breaker; Rozdział 117, strony 10-11

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki