FANDOM

"Lodowaty" Houkabe
Houkabe
Charakterystyka
Płeć

Mężczyzna

Wiek

Nieznany

Status profesjonalny
Przynależność

Code:Names

Umiejętność specjalna

Lód

Status personalny
Status

Martwy

Pierwsze wystąpienie
Manga

Kod:163

Galeria

"Lodowaty" Houkabe to jeden z podwładnych Saechiki i strażnik jednej z bram "Edenu".

WyglądEdytuj

Wygląda jakby był z lodu. Houkabe miał lodowe włosy, a przedłużeniem jego ciała, od pasa w dół, również był lód. Na prawym oku nosił monokl. Nosił również jasną marynarkę, oraz ciemną koszulę i krawat.

OsobowośćEdytuj

Houkabe był raczej arogancki, stwierdzając, że Yukihina nigdy nie będzie w stanie go pokonać, jeszcze zanim poznał jego umiejętności.

Był okrutny, ponieważ użył innych ludzi jako żywe filary, które napędzały jego moc, a następnie użył ich jako pewnego rodzaju zakładników, aby powstrzymać Code:Breakerów przed atakowaniem go. Powiedział, że dla niego najlepszym "rajem" jest zabijanie tylu ile zechce.

HistoriaEdytuj

Houkabe był przestępcą zwerbowanym przez Saechika Hachiouji do pomocy w schwytaniu i zabiciu "zdradzieckich użytkowników mocy", którzy próbowali "naprostować" "Eden".[1]

FabułaEdytuj

"Lodowaty" Houkabe pojawia się, gdy Rei i pozostali szukają sposobu przejścia przez jedną z bram "Edenu". Okazuje się, że jest jej strażnikiem, którego wyznaczył Saechika.[2] Atakuje wszystkich, ale na jego drodze staje Yukihina, który próbuje go zatrzymać. Lód Houkabe jest silniejszy z powodu ludzi umieszczonych w jego lodowych filarach, z których czerpie moc. Ci ludzie byli członkami "Edenu", którzy próbowali go zmienić, a on pomógł w ich schwytaniu. "Lodowaty" atakuje ponownie, ale nikt nie odpiera jego ataku, ponieważ boi się skrzywdzić ludzi w lodzie. W końcu Yukihina rozcina filary, a Houkabe stwierdza śmiejąc się, że chociaż jego serce zamarzło, to i tak nie będzie w stanie go pokonać. Pewność siebie mężczyzny znika, gdy w jego ciele pojawia się dziura. Yukihina odsłania swoje prawdziwe umiejętności i zaczyna zmieniać ciało "Lodowatego", które jest bliskie wybuchu. Houkabe błaga o litość komplementując przeciwnika, ale ten używa kosy śmierci wysokiej mgły zabijając go.[3]

Umiejętności / MoceEdytuj

LódEdytuj

Manipulacja lodem: Siła i szybkość "lodu" Houkabe przewyższały "lód" Yukihiny. Powodem tego byli ludzie umieszczeni w lodowych filarach, których kiedyś pokonał. Poprzez lód wysysał wysysał z nich moc i życie.[4]

OdniesieniaEdytuj

  1. Code:Breaker; Rozdział 163, strona 10
  2. Code:Breaker; Rozdział 163, strona 7
  3. Code:Breaker; Rozdział 163, strona 16
  4. Code:Breaker; Rozdział 163, strona 9

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki